2014. december 15.

Rengeteg ajándék Ancsától

Egy hete, hétfőn kaptam egy rejtélyes e-mailt Ancsától, miszerint ha megírom a címemet, akkor küld nekem valamit. A csomag már másnap megérkezett volna, ha itthon lettem volna. Ehelyett egy papír várt a postaládában, hogy másnap átvehetem a postán. Természetesen nagyon kíváncsi voltam, úgyhogy amint lehetett, már mentem is. Arra viszont egyáltalán nem számítottam, hogy ennyi mindent kapok!!!





Abszolút kedvencem a dugóhúzó:


Rengeteg evőeszköz is érkezett:


Ezek az alkatrészek pedig szaporodnak: először 1 darab volt, fényképezés közben kettévált, elpakoláskor viszont már 3 volt belőle. :)


Nagyon jól mutatnak majd a babaházamban a fehér étkészlet darabjai:



Az egyik dugóhúzót már be is tettem a nyáron készített konyhámba. Hát nem tökéletes? :)



Köszönöm Ancsa!

Ancsa blogja:
Visit Ancsa's blog here:

2 megjegyzés:

  1. Congratulations on all your wonderful gifts. I love the corkscrews. The items look fantastic in your wonderful kitchen.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés
  2. Lovely gifts! Perfect for your fantastic kitchen.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés